Slavija za bicikliste – održana je 23. Kritična masa

2 Responses
  1. dex

    Au koji je ovo ljubitelj zeleznice koji se uzasava podzemnih prolaza,pa ispod Slavije je predvidjena metro stanica i cela podzemna etaza mora da se gradi po svim standardima za metro..dok bi gradska vlast koja je za Lrt, rado to videla samo kao pesacki prolaz, e nece moci..

  2. Polak Karlo

    Подземни пролази се овде праве ради благог повећања капацитета аутомобилског саобраћаја, а сатирући пре свега пешачки, бициклистички и остали саобраћај. Повећања капицитета аутомобилског саобраћаја у центрима великих градова су исто што и сипање воде у море, и решење које намеће Завод за урбанизам ће упропастити трг и погоршати живот грађана. Метро са овим нема везе. У најбољем случају, метро станица на Славији ће бити у функцији за 10 година, а већ имамо много нехуманих подземних пролаза у којима већ деценијама ни м од метроа. Ипак, трг Славија треба уредити као фазу у градњи метроа, али са потпуно другачијим критеријумима: непрекидно функционисање трамвајског, тролејбуског, бициклистичког и пешачког саобраћаја у току извођења радова.

Leave a Reply